En helt vanlig blogg!

True Blood Säsong 3

Kategori: Tv & Film

Nu är det bara några dagar kvar tills den tredje säsongen av True Blood börjar sändas i USA, den 13 juni närmare bestämt. Ibland önskar jag att jag bodde i USA, för då skulle jag få se alla underbara tv-serier mycket tidigare än här i Sverige.
Jag längtar tills det börjar sändas här i Sverige, men jag förmodar att vi snällt får vänta tills någon gång i höst. För på sommaren visas det bara massa engelska deckare och precis samma filmer som dom visade förra sommaren. Snälla svenska tv-kanaler, köp in lite nya filmer? 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sv: Det är nå sida som vi ska göra övningar å så.. Eget login eller vad man ska säga.. Inte så värst rolig ...

    2010-06-04 | 09:13:33
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: