En helt vanlig blogg!

Alla har vi olika fredagsnöjen

Kategori: Allmänt

När jag var ute med hundarna för en stund sen hörde jag ett ljud som jag inte hört på länge. Jag tyckte jag hörde en gräsklippare. Men jag försökte intala mej själv att det bara var min hjärna som spökade, men ljudet blev bara starkare och starkare. Jag vänder lite på huvudet och ser att en av våra grannar är ute och kör med sin åkgräsklippare. Det är ju helt normalt att klippa gräset runt klockan elva på kvällen, särskilt med tanke på att gräset knappt börjat gro.
Nu undrar jag om grannen har blivit knäpp, förlorat ett vad eller om han har druckit lite för mycket vin. Jag tror nästan att det är en blandning av alla tre. Nu önskar ni väl att ni visste vem jag pratar om, så att ni hade kunnat kolla snett på han och skaka på huvudet långsamt när ni ser han nästa gång?

Kommentarer

  • luffi säger:

    håller med dig!! klart han ska få tolka saker som han vill och som du själv säger, vi lever itne på bok-häx-brännar-tiden hehehe

    2010-05-08 | 11:09:10
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • Sofie säger:

    Han kan få komma ned hit till Uppsala om han vill! Här har gräset blivit riktigt långt så det skulle behöva klippas :)

    2010-05-10 | 09:27:58
    Bloggadress: http://twitter.com/itsanemptydance

Kommentera inlägget här: