En helt vanlig blogg!

En helt vanlig torsdag

Kategori: Allmänt

Bara för att jag ska hålla vanan att blogga vid liv tills jag återfinner min blogginspiration ska jag berätta om min otroligt spännande dag idag.

Jag hade planerat att kliva upp i normal tid och motionera hunden lite innan det var dags att jobba. Men så blev det inte, jag råkade sova till klockan 11. Eftersom jag råkade sova lite längre än planerat blev det ingen promenad innan jobbet. Istället gick jag ut på en liten promenad, drack lite frukost och duschade innan jag gick till jobbet.
När jag hade jobbat klart skuttade jag hem, kopplade hunden och begav mej ut i det översnöade skoterspåret (ingen har kört där på typ två veckor...) på en promenad. När jag kom hem fick jag ett litet städryck och diskade, skrubbade badrummet och dammsög. Ibland kan till och med jag vara flitig! Men det händer inte så ofta. :)

Efter middagen gick jag och jobbade lite till, läs städade på jobbet. Inte helt fel. Det är faktiskt ganska kul att städa där, det är nog tack vare skurmaskinen jag tycker det. Om jag köper en skurmaskin till lägenheten kanske det blir kul att städa här hemma också? Eller vad tror ni?

När jag kom hem igen parkerade jag arslet i soffan, startade tvn (som förtillfället visade Simpsons :P) och surfade in på Facebook för att "gilla" folks små, men ack så informativa, statusuppdateringar. Och den senaste timmen har jag spenderat med att läsa ett väldigt intressant examensarbete. Det handlade om Cesar Millan och hans metoder, så om ni är hundintresserade tryck här och läs det. Det var faktiskt riktigt intressant läsning, tycker jag i alla fall. :)

Så där, nu har jag gjort en totalt onödig och tämligen ointressant uppdatering här. Är ni nöjda nu Anna-Karin, Sofie med fler?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: