En helt vanlig blogg!

Mystifika YouTube-videos...

Kategori: YouTube

Ni som är medlem, precis som jag, på YouTube vet att YouTube brukar rekommendera olika videos till dej. I dom rekommendationer kan man hitta precis vad som helst. Nu när jag surfade in på YouTube för att frossa i musik kollade jag först igenom vad YouTube hade för spännande rekommendationer till mej idag, precis som jag brukar göra. Ibland är YouTube riktigt bra på att rekommendera videor, men så var inte fallet idag......
Idag tyckte dom att jag skulle kolla på videon "Emil -  Nej, jag är inte gay, bara med dej". Och eftersom jag är så otroligt nyfiken blev jag tvungen att kolla på den. Och ja, den var inte ens rolig. Den var bara konstig...

Just ja, gissa varför YouTube rekommenderade det här klippet till mej?
Under rutan stod det "för att du tittade på Shane Dawson - Emo breakup"... Shane Dawson och det här klippet har inget gemensamt, Shane Dawson är i alla fall rolig. :) Klicka här för att se det udda klippet.

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Jadu Olle, den va udda, underhållande udda. Nästan som att youtube-klippet är riktat mot dig :P

    2011-02-06 | 18:33:30
    Bloggadress: http://blogg.vk.se/dessblogg
  • mamma säger:

    Dags för lite nya inlägg kanske? =)

    Kram

    2011-02-11 | 22:46:34

Kommentera inlägget här: