En helt vanlig blogg!

Lördag betyder Melodifestival

Kategori: Allmänt

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade här sist. Den bristande uppdateringen beror helt enkelt på att jag inte har gjort något särskilt exalterande eller intressant dom senaste dagarna. Bortsett från att jag var i Lycksele förra helgen, men det visste ni ju redan om. :P

Idag har jag inte gjort något särskilt extraordinärt. Jag sov lite längre än vanligt, klev upp, ut med jycken, frukost, ut på skogspromenad med jycken, nördade data, städade lite.... Ja, som ni ser har min dag inte varit så pass intressant att jag känt ett behov av att blogga om den.
Om en liten stund ska jag ner i tvättstugan och starta en maskin till, sen blir det till att göra lite middag och invänta kvällens Melodifestival, det är ju final i kväll. Det får man inte missa. :P

Eftersom jag kommer sitta bänkad framför tvn med ett rör Pringles och vara helt inne i Melodifestivalen kommer jag inte att gå på hotellets RockPub (eller vad det nu var dom skulle ha i kväll) som typ resten av folket på byn. Det hade varit skoj, men jag känner mej lite för snål för det. Om jag känner mej manad kanske jag går dit och festar nästa gång dom arrangerar någonting. :P

Över & ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: