En helt vanlig blogg!

Popular cover

Kategori: YouTube

Som ni nog vet är jag en liten YouTube-nörd, det erkänner jag. Jag kan inte hjälpa det, det finns så otroligt mycket roliga klipp, parodier, bra musik och sist men inte minst: covers! Finns det något bättre än en riktigt bra cover? Nää, skulle inte tro det. :P
I alla fall, nu har jag snubblat över en cover på Eric Saades låt Popular. Inte helt oväntat gillar jag den, det trodde ni inte va? :P


Pluspoäng till er som lade märke till den lilla, och då menar jag verkligen lilla, ändringen i texten. Om ni vet vad jag menar, skriv en kommentar så får vi se om vi tänker på samma sak. :)

Kommentarer

  • linda säger:

    sv:ja vet, jag har den som kylskåpsmagnet^^... tyckte den passade mig så jäkla bra så ja var tvungen att köpa den, fast på min magnet så är det en apa i bakgrunden ;P



    sv on your sv: :O how dare you... då tar jag min onda tvilling som advokat och stämmer dig för att du stämmer mig för att ja stämmer dig!!

    2011-03-29 | 18:48:27
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: