En helt vanlig blogg!

Vem vinner i kväll?

Kategori: Tv & Film

Det är ganska svårt att gissa vem som vinner Melodifestivalen i kväll, dels på grund av dom utländska jurygrupperna och för att svenska folket röstar otroligt konstigt. Så därför tänker jag inte göra någon tippning i kväll. Men jag kan inte hålla mej riktigt från att säga vad jag tycker, så håll i hatten, här kommer mina åsikter. :P

Jag vill att The Moniker eller Nicke Borg ska vinna hela skiten. Om inte någon av dom vinner så spelar det ingen större roll vem som vinner tycker jag. Så länge inte Swingfly, Sara Varga eller Linda Bengtzing vinner är jag relativt nöjd. Men helst av allt hoppas jag att The Moniker eller Nicke Borg ska vinna. :) Håll nu tummarna för att jag ska få min vilja igenom. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: