En helt vanlig blogg!

Läsvärt

Kategori: Allmänt

Oj, vilken otroligt spännande rubrik jag fick till idag då. Och med risk för att göra mina allra trognaste läsare besvikna: det är inget filosofiskt/konstigt inlägg signerat mig själv i stil med det här, det här eller varför inte det här inlägget?
Okej jag erkänner, det där var väl knappast dom mest underhållande inläggen. Men jag orkade faktiskt inte leta nå mer, så ni får nöja er med dom. Alternativt läsa igenom vartenda inlägg på bloggen i jakt på just erat favoritinlägg. Om ni nu har så mycket dötid vill säga. :P

Åter till saken. Dagens läsvärda inlägg kommer Lady Dahmer, en blogg som stundvis kan vara riktigt underhållande och intressant. Enligt mina preferenser i alla fall.
Idag har hon skrivit ett inlägg om Disney och deras väldigt stereotypa könsroller som dom uppvisar i typ alla filmer. Läs inlägget här.
Så, surfa genast in där och läs inlägget. Det är en order.


Nu ska jag göra mej lite tidig middag (att äta middag före klockan 19 är tidigt för mej) och bara lata mej innan jag skuttar i väg till Ica för att räca runt med skurmaskinen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: